fredag 28 januari 2011

Oj, då.... Vi har en loppis

Där jag bor har Lions en loppis som är öppen 2 ggr i veckan. Inte så stor men den finns. Efter att jag läst massor av pyssel- och inredningsbloggar så blev jag lite sugen på att besöka den. Jag ville som så många andra testa en idé. Det blev så här:
Det inhandlade

Färdigt resultat. Lite snett men det är hemmagjort;) Inte så illa för första försöket tycker jag själv.

Imorgon ska vi fira T's 3 årsdag. Då ska fatet fyllas med GODIS. Får nog ta en ny bild på det då så ni får se hur det blev.
Trevlig helg!

4 kommentarer:

  1. Vad fint det blev! Roligt att hitta till en annan Torslandabo! Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  2. Jättfint blev det!! :-)

    Jag gillar verkligen "galghjärtat" i inlägget nedanför också!

    SvaraRadera
  3. Hej!

    fatet blev ju superfint. Det ska synas att det är hantverk...

    Tårtan var ju supersöt. Vad duktig din kompis är...

    SvaraRadera
  4. Vilken vackert kakfat, det måste jag prova på.

    Tack för titten hos mig och glad att jag kunde inspirera lite.

    Kram Nilla

    SvaraRadera