måndag 31 januari 2011

Kalas helg!

I lördags hade vi kalas för Tess som fyllde 3 år. Temat var ROSA, helt oväntat... Den fantastiska tårtan har min vän Jennie gjort. (Mycket kan jag men INTE baka och göra tårtor). Tess var så nöjd att jag trodde att hon skulle börja gråta av lycka :-)




Lilla fröken fick massor av fina presenter som hon blev så glad över. Roligaste paketet var det som A kom med. Tidigare på morgonen fick jag ett sms: "I lands problem... Det rosa inslagspappret e slut...." När sen paketet överlämnades var det inslaget i ljusblått papper med pirater på. Tess blängde på paketet och vägrade ta emot det. Tur att innehållet föll fröken i smak istället: Rosa Hello Kitty gummiskor:-) Dessa gömde jag i morse när vi skulle gå till dagis, hahaha.

Kramiz

6 kommentarer:

  1. Wow! Vilken tårta! Tänk att kunna göra en sån... :-)

    Sprayfärgen köpte jag på en valig färghandel och det gick väl åt en halv burk högst. Så med andra ord finns det lila färg kvar och kommer nog dyka upp med lilasprayade saker i bloggen. :-)

    SvaraRadera
  2. Oj oj vilken tokrosa läckerbit! Vilken dröm för en liten tjej! :-)
    Tyvärr är inte min lilla syster så intresserad av Hello Kitty, annars hade jag nog härmat din tårta.:-)

    SvaraRadera
  3. wow vilken fin tårta!

    Mina knallröda lackträskor är köpta i personalbutiken på Sahlgrenska för 470 spänn ;) Inte jättebilliga men billigare än de flesta andra...

    SvaraRadera
  4. Wow vilken ljuvlig tårta!!

    Roligt att du hittade lite i min säljblogg, dessvärre fick jag aldrig din mail så jag tänkte be dig kontakta mig på emmeli (at) steinwall . se så återkommer jag med betalinfon. Tack på förhand! Emmeli

    SvaraRadera
  5. Först Sicken tårta, mums Grattis lill tjejen.
    Sicken härlig blogg du har.
    Må gott.

    SvaraRadera