onsdag 2 mars 2011

Vaddå rosa?

Jag har en tendens till att "råka" göra kort i färgen rosa, rosa eller rosa. Jo, jag gillar rosa men det finns ju så många andra fina färger. Och jag har MASSOR av papper i andra färger! Det kliar ju liksom i fingrarna på en när man ser alla fina papper i underbara färger och mönster men oftast så slutar det med att jag alltså gör ett kort i ROSA, suck. Min dotter blir ju glad iaf:) Hon vill ha ALLA min kort. Får ej ge bort dem.

Så här kommer då några kort som är rosa:





Jag gjorde ett kort till min mor i lördags som jag tyvärr glömde fota:( Men så fort hon kommer hem från sjukhuset ska jag göra det. Gissa vad? Det är INTE rosa utan min andra favvofärg - Lila.

Allt för idag! Gör någon glad! Le åt någon du ej känner!
Kramiz

6 kommentarer:

  1. Jättefina allihopa! Men den översta blev nog favoriten. :-)

    SvaraRadera
  2. Lätt hänt eftersom rosa ju är typ världens bästa färg :-) Finfina kort!

    SvaraRadera
  3. Åh vilka fina, och bara väldigt positivt att de är rosa!:-)

    SvaraRadera
  4. Vad ska man med andra färger till liksom, när det finns ROSA?? ;-) (Håller helt med Fröken Pyssel. :-D )

    Tack för tipset mot huvudvärken. Får kolla upp det. Ha lite grand gett upp tanken på att hitta något som hjälper mer än vila, vetekudde, spikmatta och såna saker.

    Trevlig helg!! :-D

    SvaraRadera