tisdag 12 oktober 2010

Det finns en reklam...

 Som lyder: Plötsligt händer det!


Och det gör det:) Nu har det plötligt hänt att jag tar mig tid att uppdatera bloggen med lite bilder på kort som jag gjort. JA, jag vet. Är riktigt kass på att underhålla bloggen men jag har kommit fram till att ibland finns det viktigare saker att lägg tid på så det gäller att prioritera. Dygnet har ju tyvärr bara 24 timmar fastän man ibland både önskar att det vore fler och ibland färre.

Jag har dock haft ett ganska långt pysseluppehåll över sommar/höst då inspiritationen inte infann sig över huvudtaget. Sen har jag tyvärr missat att fota en del kort men det är sånt man får räkna med ibland.

Här kommer en hel drös kort! En del privata och en del för Do&ReDo.
Ett kort till Do&ReDo

Ett kort till Do&ReDo

Ett kort till Do&ReDo

Ett kort till Do&ReDo

Ett kort till Do&ReDo

Till ett "födelsedagsbarn" från oss:)


Ett kort till Do&ReDo. Det här är jag riktigt nöjd med:)

Ett kort till Do&ReDo

Ett kort till Do&ReDo

Ett kort till Do&ReDo

Ett kort till Do&ReDo

Ett kort till Do&ReDo

Ett kort till Do&ReDo

Ett kort till Do&ReDo

 
Kort till Do&ReDo


  
Annan vinkel

Detaljbild

 
I söndags var Simon på 4-års kalas i Kungsbacka simhall. Massa plask och skoj:) Så här blev kortet jag gjorde till världens bästa Walther:

 
Pyramidkort

Andra sidan

Tredje sidan
Detaljbild



"Walther & Max"


Allt för denna gång!
Underbara kramar Till Dig som läser!

1 kommentar: